C ele mai multe probleme sunt ridicate, în zilele de audiențe de la Apa Serv, de oamenii care reclamă că au facturi de plată, deși nu stă nimeni în locuința lor.

Sunt zeci de astfel de cazuri în fiecare oraș al Văii Jiului, știut fiind faptul că mulți oameni sunt acum plecați în străinătate, iar cei de la Apa Serv vin cu soluția optimă. Asta, pentru ca
regularizarea se face acum la fiecare abonat. „Omul are consum zero și are reglări la nivel de apartament. Din moment ce este abonatul nostru, suntem obligați să îi aducem apă până la punctul de măsură, iar el dacă vrea consumă, sau nu consumă. Și, dacă noi îi asigurăm acest serviciu, el participă la reglările care apar la nivel de scară”, a spus Cristian Ionică, manager SC Apa Serv Valea Jiului.
Dar există și situații în care oamenii pleacă pentru o perioadă lungă de timp.
Și aceștia, este clar că nu sunt obligați să
participe la
regularizare. Dar în anumite condiții. „El poate, printr-o simplă cerere, să sisteze furnizarea alimentării la acea locație. E un formular-tip, plătește o taxă de 25 de lei și el rămâne în continuare abonatul nostru, dar are blindată sursa. Și, orice se întâmplă acolo, el nu mai participă la reglări”, a mai spus managerul Cristian Ionică.
Când au nevoie să fie rebranșați, trebuie să știe că asta este posibilă oricând, cu condiția să sune la dispecerat.
„Având în vedere că activitatea noastră este 24 de ore din 24, avem dispeceratul la dispoziția tuturor și sunt și echipe de intervenții, pe orice oraș. Doar dacă nu este avarie. Și dacă nu, în maxim o oră, două, poate avea apă”, a conchis
Cristian Ionică.
Zeci de apartamente sunt nelocuite luni de zile, iar locatarii plecați din țară au posibilitatea de a nu plăti regularizările acestea. Diferențele sunt date de suma apometrelor de pe scară, care, uneori, nu
corespunde cu indexul
contorului general.
Diana Mitrache