Universitatea din Petroșani face angajări. Instituția de învățământ superior din Valea Jiului organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, administrator patrimoniu, cu studii superioare de scurtă durată/inginer colegiu, în cadrul Direcției Generale Administrative – Serviciul Social; administrator patrimoniu, cu studii superioare/ referent (economist), în cadrul în cadrul Direcției Generale Administrative – Serviciul Social; portar, în cadrul Biroului Pază, S.S.M., P.S.I.; secretar, cu studii superioare, în cadrul Facultății de Mine.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: Pentru postul de administrator patrimoniu, cu studii superioare/referent (economist) sunt necesare studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, sau echivalentă; cunoștințe de utilizare a calculatorului: Ms Office, Excel, Word, Point, baze de date.
Pentru postul de administrator patrimoniu, cu studii superioare de scurtă durată/inginer colegiu este necesară diplomă de absolvire a învățământului superior de scurtă durată/inginer colegiu; experiență în administrarea și coordonarea unui colectiv din domeniul postului; cunoștințe de utilizare a calculatorului: Ms Office, Excel, Word, Point, baze de date.
Pentru postul de portar se cer studii medii sau școală generală; atestat agent pază; bună conduită morală, fără cazier juridic; vechime în specialitatea postului de minimum 3 ani.
Pentru a ocupa postul de secretar se cere o vechime de peste 10 ani în învățământul superior, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, sau echivalentă; cunoștințe de utilizare a calculatorului: Ms Office. Excel, Word, Point, baze de date.
Până în data de 28 aprilie se depun dosarele, iar în data de 10 mai are loc proba scrisă. Interviul va avea loc tot în 10 mai la ora 13:00, unde se vor testa abilitățile impuse de funcție, motivația, inițiativa, comportamentul în situații de criză.

Monika BACIU