Documentele pentru persoanele cu grad de handicap, transmise prin e-mail pentru evitarea infectarii cu SARS-CoV2

Având în vedere creșterea numărului de infectări cu virusul SARS-CoV2, atât la nivel național, cât și la nivelul județului Hunedoara, în vederea prevenirii răspândirii acestui virus, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Hunedoara se adresează persoanelor încadrate în grad de handicap, reprezentanților copiilor încadrați în grad de handicap și persoanelor care doresc să solicite încadrarea într-un grad de handicap cu rugămintea de a limita, pe cât posibil, deplasarea la Serviciile de evaluare complexă copii/adulți și Biroul evidență prestații social din cadrul D.G.A.S.P.C. Hunedoara.

În acest sens, reprezentantii DGASPC Hunedoara le reamintesc celor interesați că documentele necesare pentru evaluarea/reevaluarea copilului/adultului în vederea încadrării în grad de handicap, precum și documentele necesare pentru obținerea beneficiilor acordate persoanelor încadrate în grad de handicap (bilete transport, roviniete, card european de dizabilitate ) pot fi transmise prin e-mail, la următoarele adrese:

sec_copii_hd@dgaspchd.ro – pentru transmiterea cererilor tip însoțite de documentele necesare privind încadrarea în grad de handicap a copilului;
sec_adulți_hd@dgaspchd.ro – pentru transmiterea cererilor tip însoțite de documentele necesare privind încadrarea în grad de handicap a persoanei adulte
dgaspchd.beps@gmail.com – pentru corespondența privind acordarea beneficiilor persoanelor încadrate în grad de handicap.

“Menționăm faptul că pentru reevaluarea încadrării în grad de handicap documentele se pot depune cu cel puțin 60 de zile înainte de expirarea valabilității certificatului de grad de handicap. De asemenea, soluționarea cererii de evaluare în vederea încadrării într-un grad de handicap se realizează în termen de 60 de zile de la înregistrarea cererii. Totodată,potrivit reglementărilor legale în vigoare, valabilitatea certificatelor de încadrare în grad de handicap se prelungește pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea stării de alertă”, spune Geanina Marina Ianc, director general DGASPC Hunedoara.

Aceste documente se pot transmite pe e-mail, urmând ca fiecare reprezentant legal al copilului/persoană adultă să fie contactată telefonic pentru evaluare/reevaluare de către reprezentanții serviciilor de evaluare complexă, iar în ceea ce privesc beneficiile acordate persoanelor încadrate în grad de handicap – bilete transport, roviniete, card european de dizabilitate – acestea vor fi transmise prin poștă la domiciliul persoanei cu confirmare de primire.

Un comentariu la „Documentele pentru persoanele cu grad de handicap, transmise prin e-mail pentru evitarea infectarii cu SARS-CoV2

  • 16 octombrie 2020 la 06:34
    Permalink

    Dar frumoasa aia din poza cine este? O beneficiara?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.