Pe drumul naţional care face legătura între Valea Jiului şi Obârşia Lotrului au loc lucrări reciclare în situ pe DN 7A. Echipele secţiei de Producţie lucrează în zonă pentru refacerea carosabilului. Basculantele şi utilajele cu care se execută lucrări la drumuri îşi croiesc loc prin zonă. Frezarea, amestecarea, aşternerea în situ a suprafeţei se efectuează cu un lanţ de utilaje  speciale. Aceste utilaje pot fi pe pneuri sau şenilate cu grindă de aşternere. Straturile sistemelor rutiere se deteriorează şi se deformează, datorită epuizării  rezistenţelor şi capacităţii portante sub traficul greu progresiv. Deformaţiile, făgaşii, burduşirile, tasările, fisurarea, formarea  gropilor în asfalt, îmbătrânirea liantului, uzura generală a îmbrăcăminţii rutiere, deteriorarea macadamului ordinar sau penetrat, în multe cazuri crează pericole de accidente rutiere şi necesită  cheltuieli foarte mari de reabilitare.
Procesul civil dintre fostul  proprietar al DN 7A (DRDP – Craiova) şi  firma care ar fi trebuit să execute reabilitarea întregii porţiuni este încă în derulare. De aceea, Direcţia regională de la Timişoara, care administrează acum calea rutieră, poate efectua, în regie proprie, doar lucrări de întreţinere şi siguranţă. Reprezentanţii constructorului spun că până la începerea  sezonului rece, pe o mare parte  din cei 19 kilometri, se va putea circula în condiţii cu mult mai bune decât cele actuale.
Cosmin BACIU